Monday, June 29

di tag oleh ayuni

Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

1. She is my best buddy since form 1
2. Sangat obses Mydent
3. Shes beautiful
4. Shes shopaholic
5. Shes smart


Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

LIMA FAKTA :
1- Saya baru potong rambut. sila lihat entri sebelumnya
2- Saya mengantuk tapi terpaksa tulis entri ni heheh
3- Saya sayang MJ
4- Saya suka Nabati cheese cream wafer yang boleh didapat dari indomaret mart berhampiran
5- Saya suka shopping di sini tetapi tak suka belajar di sini dan ingin cepat pulang. terima kasih!

LIMA HOBI :
1- Internet.
2- Talking to MJ.
3- Tidur.
4- Movies.
5- Tengok tv.

Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.

1- MJ

Sebab dia boyfriend saya
2- Intan
Sebab dah lama tak dengar cerita tentangnya
3- Mayamin
Sebab dia tengah cuti surely banyak masa terluang
4-
Kimah
Sebab ko sorg je housemate aku yang ada blog
5- Annes
Sebab ko tak buat lagi haha

♥

1 comment:

ayunietahir said...

sgt obses mydent? hahahahaha
love you babe~