Sunday, December 27

I hate maths I love hot guys 2

I got a nerd boyfriend, he teaches me how to tengok my result in school back then hahahah.
MJ i admit i tak boleh kalah kan ur result.
Menci menci.



Seee, I told youu. hahahahaha
And the pengajian am tu tipu, i think it was other subject tapi i lupa. oh ini bukan trial okay, my trial was better takde G cehhh.

Oh ada better version (plus my trial result skali) of this entry at MJ' blog. Click sini

Ps, people change in time. So failure teaches me to be a better person, but failure to thrive wont help at all. Eat healthily people.

Till then
,

5 comments:

zulkhairi hamzah said...

woot pandainye orang tu.. hehe

cken said...

Oi. perli ke?

zulkhairi hamzah said...

mane ade perli... puji... heheh

Hayati Halim said...

hey sygz!
terer gle cken..hehe.xsangka! oh ye, kt dorm..dia hari2 study tau zul~ baik budak ni dlm dorm mse form5 dlu,rajen study..mengadap meja study je~ ;pp

cken said...

haha mane de intan. dlu aku ler paling banyak tidoo. wooo