Wednesday, December 29

Saya, keluarga dan stadium ipoh.

Hye, nama saya shikin. Umur saya 22tahun, saya tinggal di jakarta tetapi dibesarkan di Ipoh, dan bercadang untuk tinggal di Ipoh setelah graduate dan berkahwin, beranak seterusnya meninggal juga di Ipoh. Betapa die hard fan nya saya terhadap ipoh!

Okay, dulu saya bersekolah rendah di Tarcisian Convent School, sebab takde lelaki maka jangan ingat semua perempuan itu gedik ye. Saya baik ehem. Jadi, nak jadi cerita pernah satu masa tu football team perak hebat gila, so mama and ayah selalu jugak bawak saya dan adik pergi tengok bola di stadium Ipoh. Jadi saya dibesarkan dengan pengaruh bola (liga malaysia ye, bukan world cup, epl dan lain2).

Dulu-dulu (waktu zaman khalid jamlus tu) selalu imagine, ada boyfriend athlete soccer malaysia. Ye betul, salah kan TCS sebab adik bongsu khalid jamlus tu satu sekolah, tapi adik khalid yang abang pada adik bongsu tu lagi handsome.

Bila dah ada imaginary boyf, lepastu mulalah berangan pegi jadi supporter time ada match, lepastu boleh masuk tv. Lepastu time imaginary boyfriend kena practice, saya datang bawak cupcakes, minum2 dengan other teammates, and others wud be jealous sbb I'm too sweet hahah.

Lepastu, time imaginary boyfriend main sambil senyum2 tgk saya, lepastu habis practice pergi minum2. Lepas tu dapat jd supporters dekat international match. Lepastu muka masuk big screen dekat stadium tu.

Awesome gila kan?

Bila dah besar baru sedar dah berangan jauh sangat, so takpe. Fine, tak dapat boyfriend malaysian soccer player whatever. Tp dapat adik gymnast. Jadi nak mula paksa dia masuk malaysian team, so my imaginary boyfriend will come true. Hahahah

Mj, ini baru imagine je okay?
Ni semua sebab AFF Suzuki Cup, kan ah keluar cerita imaginary boyfriend. Bukan salah saya T-T

Congrats Malaysia for winning. Booo #malaysiacheat laser yang trending kat twitter last weekend. Uh! But still I love my indo friends. Xoxo
Sent from my BlackBerry® smartphone from Sinyal Bagus XL, Nyambung Teruuusss...!

No comments: